Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 26
Pokaż wszystkie komentarzeBo faktycznie 62nm i 54km to ilość nie pozwalająca się poruszać po mieście. Polaczkom zawsze mało.. Ja nie wiem, czy tu siedzą tylko miłośnicy R1 przyodziani w sportowe ciuchy motocyklowe marki adidas + nike? Mnie opisywana Honda, nie ukrywam, urzekła wyglądem. Parametry są przede wszystkim ludzkie, ale design super.
Odpowiedzzgadzam się. Też mnie irytuje ślepe i bezrefleksyjne powtarzanie za innymi, że im więcej tym lepiej. Osobiście preferuję mniejsze pojemności, wbrew trendowi, ze najlepszy jest litr a poniżej 650tki to totalna porażka. Faktycznie większość motocyklistów u nas to lanserzy, mało jest tych, dla których moto to po prostu świetny, uniwersalny pojazd. A taki ma być tani, niezawodny, ekonomiczny w eksploatacji, wygodny itp. itd. Spójrzcie na kraje azjatyckie. Tam mało kto jeździ czymś większym niż 250 ccm i jakoś dają radę, często z całą rodziną, bagażem i jeszcze krową na dokładkę:) No ale u nas to wstyd się pokazać na czymś mniejszym niż GS Adventure, nawet jeśli jeździ się tylko do roboty i wkoło komina. Głupota po prostu
OdpowiedzA kto ci broni jeździć małym litrażem? A byłeś w jakimkolwiek kraju azjatyckim czy prezentujesz swoje przemyslenia w oparniu o telewizję? Widziałeś jakiego rodzaju jest tam ruch? Ile jest na ulicach małych motocykli i skuterów? Tak jazda polega na przemieszczaniu sie w bardzo gestym ruchu ilicznym w zwartej masie. Jazda czymś szybszym w krótkim czasie zakończy się wypadkiem. Moze nie zauważyłeś, ale w Polsce jest nieco inny ruch.
Odpowiedz